Programe de educație pentru mediu 2020

Standard

Picture1Perioadele de înscriere în programele de educație pentru mediu, anul școlar 2018-2020, sunt următoarele:

Calendar inscrieri 2019/2020

    10 septembrie – 30 noiembrie 2019: Programul „Eco-Şcoala” (Eco-Schools) –www.ccdg.ro10 septembrie – 30 noiembrie 2019:

  • Programul „Să învăţăm despre pădure” (Learning About Forests) – www.ccdg.ro

10 septembrie 2019 – 30 martie 2020:

iunie- iulie 2020:

Ziua Verde a EcoȘcolilor – ziua de acțiune a voluntarilor educației pentru mediu, va fi marcată pe 29 octombrie 2019. Plantați, simbolic, un copăcel la ora 12.00! Detalii: www.ccdg.ro 

Programul Eco-Școala:

  1. Inregistrarea şcolii în Programul Eco-Şcoala (trebuie să aveţi suportul directorului şcolii şi al altor membri ai corpului didactic). Reînscrierea cu toate documentele se face în fiecare an.
  2. Implementarea programului (având ca obiectiv sprijinirea evoluţiei elevilor de la conştientizarea privind problemele de mediu în cadrul curriculum-ului către acţiunile de mediu în cadrul şcolii şi la nivelul comunităţii locale). Pentru fiecare an de activitate se alege o temă dintre cele 12 impuse de coordonarea internaţională, ȋn raport cu care se stabilesc activităţile din Planul de acţiune.
  3. Evaluarea rezultatelor prin rapoarte anuale către CCDG.
  4. Aplicarea pentru obţinerea premiului (Steagul Verde)  – după 2 ani şcolari încheiaţi de activitate.
  5. Reînnoirea premiului se realizează la fiecare 2 ani. După obţinerea calităţii de Eco-Şcoală, se vor implementa anual cel puţin 2 teme dintre cele 12 impuse.

Programul LeAF

Cadrele didactice vor parcurge următorii paşi:

  • Completarea şi trimiterea formularului de înscriere și a copiei după chitanța de achitare a taxei de program (până la 1 Decembrie 2019).
  • Derularea acţiunilor cu elevii, prin parcurgerea celor 3 etape ale programului.
  • RAPORTUL activității va fi trimis către CCDG până la 31 iulie 2020 – pe email, pe adresa: ccdgecoscoala@gmail.com, într-un singur mesaj, cu un maximum de 10 poze, redimensionate, ca să nu fie depășită capacitatea unui mesaj.
  • Raportul trebuie să cuprindă prezentarea celor trei etape, fiecare însoţită de 2-3 fotografii care dovedesc implicarea elevilor.

Mult succes!

Prof. Tatiana Vîntur – IȘJ Suceava

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s