Copacul cu probleme

Standard

De fiecare dată când ajungea acasă, Mike se ducea în gradină unde se apropia de un copac falnic și punea ceva într-un săculeț ce era prins de una dintre crengi.

Într-o zi, invită pe unul dintre cei mai apropiați colegi de la serviciu pentru cină.

„Scuza-mă un moment”, spuse Mike și se duse, ca în fiecare zi, lângă copacul din gradină unde puse ceva în săculeț.

„Nu te supăra, ce faci acolo?”, îl întrebă colegul.

„O, acesta este copacul meu cu probleme, mi-a răspuns. Îmi dau seama că nu mă pot feri de necazuri la muncă, dar știu un lucru: că ele n-au ce căuta în casa în care se află copiii și soția mea. Așa că le atârn în pom în fiecare seară când ma întorc acasă. A doua zi dimineața, le iau înapoi. Partea amuzantă este, a spus el zâmbind, că dimineața nu mai sunt tot atât de multe câte îmi amintesc că lăsasem cu o seara înainte.”

Sursa: http://www.zoneperformance.ro/copacul_cu_probleme.html

Tatiana Vîntur

Lasă un răspuns

