Școala de vară – proiecte

Standard

Proiectele școlilor de vară, pentru următoarele perioade de desfășurare, se aduc la secretariatul inspectoratului școlar, în atenția inspectorului școlar pentru educație permanentă și activități extrașcolare, prof. Tatiana VÎNTUR, până pe data de 30 iunie 2016.

Afișarea rezultatelor: 4 iulie 2016.

  1. Proiectul școlii de vară cuprinde următoarele componente: titlu/date generale despre instituția organizatoare (date de contact ale organizatorului)/ argument/ scop/ obiective/ perioadă de desfășurare/ activități (programul activităților zilnice, fișe de activitate, date despre cazare, masă, activități care necesită deplasarea participanților în județ, în afara județului)/ evaluare/ monitorizare/ diseminare/ rezultate/ parteneri (descrierea rolului fiecărui partener). Proiectul se evaluează de către I.Ș.J. Suceava.(Formular de aplicație Anexa 1) Formular aplicatie_SV_16
  2. Evaluarea proiectului Școlii de vară se face cănform Grilei de evaluare Fisa de evaluare_SV_16
  3. Se recomandă realizarea unor instrumente specifice pentru organizarea și desfășurarea școlilor de vară (exemple: fișă de înscriere, chestionare de evaluare a activităților, rapoarte finale, portofoliul evenimentului, declarații din partea părinților, documente solicitate de organizator  referitoare la date medicale, aviz epidemiologic etc.).
  4. Desfășurarea activităților în colectivitate implică respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare.
  5. Pe perioada desfășurării activităților din cadrul școlilor de vară participanților li se vor prelucra normele specifice de securitate și de siguranță pentru evitarea accidentelor, a unor situații de risc etc.. Elevii participanți la școlile de vară vor avea acordul scris al părinților.
  6. Deplasarea participanților în excursii, drumeții, vizite la diferite obiective se face cu respectarea Ordinului M.E.N.C.Ș. nr. 3637/12.04.2016 privind condițiile de organizare a taberelor, excursiilor, expedițiilor și a altor activități de timp liber în sistemul de învățământ preuniversitar și a Procedurii operaționale nr. 52 din 24.05.2016 privind organizarea și desfășurarea taberelor/ excursiilor/ expedițiilor și altor activități de timp liber.
  7. Serviciile de masă se asigură de către operatorii economici sau unitățile școlare care au autorizație sanitar veterinară (exemplu: cantine). Alte modalități de asigurare a mesei sunt asumate de către  organizatori și familia copilului printr-o declarație (servicii catering etc.).
  8. Serviciile de cazare se asigură de către operatorii economici sau unitățile școlare care au autorizație sanitară de funcționare (internate, spații de cazare).
  9. Gestionarea taxelor de participare ale copiilor/elevilor se face cu respectarea legislației în vigoare.
  10. Coordonatorul școlii de vară, la finalul acesteia, va realiza o informare care va cuprinde o autoevaluare a activității școlii de vară (impact, feedback-ul participanților, activități de diseminare, fotografii, afișul școlii etc.).
  11. Informațiile despre activitatea școlilor de vară pot fi trimise inspectorului școlar pentru educație permanentă și activități extrașcolare (e-mail: tatianavintur@yahoo.com) pentru a fi promovate pe blog-ul activității educative: www.educatiafnonf.wordpress.com

Coordonator,

Tatiana Vîntur – I.Ș.J. Suceava

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s