Next Generation 2016

Standard

În vederea selecției participanților la etapa națională a Concursului naţional  de eseuri pe teme de Consiliere şi orientare vocaţională pentru elevi „Next Generation”, ediția a XIV-a, vă trimitem următoarele informații:

Condiţii de participare:

  • Pot participa elevii de liceu, clasa a IX-a, a X-a vârsta 15-17 ani;
  • Elevii care doresc să participe la concurs vor trimite un eseu narativ Eu şi viitoarea mea carieră”, tehnoredactat pe maximum 2 pagini, font 12, la un rând şi jumătate, structurat pe următoarele elemente:
    • Cine sunt eu? (Caracteristici de personalitate, relaţii cu ceilalţi, calităţi, defecte, hobby-uri, dorinţe.)
    • Ce pot să fac şi ce mi-ar plăcea să fac cu adevărat în viitor? (Aş vrea să devin… pentru că…).
    • Ce ştiu pentru a deveni ceea ce îmi propun (În ce domeniu/specialitate mă simt mai bine pregătit? Cum îmi gestionez propriile resurse/informaţii/ aptitudini pentru a mă orienta corect din punct de vedere profesional? Ce ştiu despre piaţa muncii şi despre dinamica socio-economică a regiunii în care trăiesc în perspectiva următorilor 10 ani.
    • Ce aştept de la Concursul naţional de eseuri de consiliere şi orientare vocaţională “Next Generation”? (Ce informaţii cred că mi-ar fi utile pentru a avea o carieră de succes ?).
    • Care consider (eu) că sunt principalele motive/considerente pentru care ar trebui să fiu selectat la Concursul naţional “Next Generation”?
  • Eseurile vor fi trimise în format scris, pe hartie, până pe data de 30 iunie 2016, pe adresa I.S.J. Suceava, în atenția inspectorului pentru educație permanentă Tatiana Vîntur și vor fi însoțite de Fișa de înscriere în care veți preciza: unitatea școlară, localitatea, numele și prenumele, vârsta, domiciliul, nr. de telefon, e-mail, serie și nr. CI, clasa, numele și prenumele profesorului îndrumător, datele de contact  – nr. de telefon și e-mail – ale îndrumătorului).
  • Vor fi selectate două eseuri pentru participarea la etapa națională, care se va desfășura la Baia Mare, în perioada 15-19 iulie 2016.
  • Concursul este înscris în C.A.E.N./2016.

Tatiana Vîntur – I.Ș.J. Suceava

Lasă un răspuns

