Cea mai scumpă de pe lume

Standard

I.

Spune-mi care mama-anume
Cea mai scumpa e pe lume?

Puii toți au zis de păsări,
Zarzării au zis de zarzări,
Peștișorii, de peștoaică,
Ursuleții, de ursoaică,
Șerpișorii, de șerpoaică,
Tigrișorii, de tigroaică,
Mânjii toți au zis de iepe,
Firul cepii-a zis de cepe,
Nucii toți au zis de nucă,
Cucii toți au zis de cucă,
Toți pisoii, de pisică,
Iară eu, de-a mea mămică.download

Orice mamă e anume,
Cea mai scumpă de pe lume!
Sursa: Cea mai scumpa de pe lume – Nichita Stanescu

 

II.

La 4 ani copilul zice că Mama știe tot!

Când mai crește puțin, cam pe la 8 ani, el zice că Mama știe multe.

La 12 ani deja începe să aibă suspiciuni și zice că Mama nu știe tot iar la 14 ani deja Mama nu știe nimic!

La adolescență, cam pe la 16 ani, Mama mea? Ce știe ea?… apoi la 18 ani zice că Bătrâna asta e înapoiată tare!

La 25 de ani lucrurile se schimbă puțin și e… Posibil ca Mama să știe ceva despre asta…

Pe la 35 de ani deja vrei ca Înainte de a decide, să mă sfătuiesc cu Mama.

La 45 de ani spune… Precis că Mama poate să mă îndrume…

Ajuns la 55 de ani se întreabă Ce-ar fi făcut Mama în acest caz?

La 65 de ani… Dacă aș fi putut vorbi cu Mama despre asta…

La mulți ani!

TV

 

Lasă un răspuns

